تهران- جادوی هفت: برنامه انعكاس، ۷ دی ماه با حضور كارشناسان و با بررسی موضوع واكاوی تحولات صنعت روزنامه در فرایند اینترنتی شدن در ایران و جهان روی آنتن می رود.

در راستای واكاوی و تحلیل این نقش مهم و رسالت رسانه ای، رادیو گفت‌و گو برنامه انعكاس را با محوریت رسانه و شبكه های اجتماعی به روی آنتن می برد، برنامه انعكاس، ۷ دی ماه با حضور كارشناسان و با بررسی موضوع واكاوی تحولات صنعت روزنامه در فرایند اینترنتی شدن در ایران و جهان روی آنتن می رود.

سیدمحمد بحرینیان (قائم مقام سردبیر روزنامه رسالت)، احمد افروز (روزنامه نگار و مدیر مسئول پایگاه خبری جادوی هفت)، سینا قربانی (مدیر مسئول سابق خانه مطبوعات مازندران و روزنامه نگار)، از مهمانان برنامه انعكاس هستند.

گفتنی است كه این برنامه چهارشنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ به صورت زنده و به مدت ۱۲۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می شود.

شبكه رادیویی گفت و گو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیكیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامكی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو در ارتباط باشند.

انتهای خبر