تهران-جادوی هفت: «جوونی مُجاز» نام جدیدترین مجله عصرگاهی تفریحی- اجتماعی رادیو جوان است که با فضای شاد پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جادوی هفت مسعود رنجبر مدیرگروه ورزش و تفریحات رادیو جوان درباره برنامه «جوونی مجاز» به خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه فضایی پرانرژی، مثبت، امیدوار و با انگیزه فضای شاد عصرگاهی را برای مخاطبین فراهم می‌آورد. در این برنامه مخاطبین می‌توانند بدون واسطه برای برنامه صدا بفرستند و در مورد موضوع برنامه مشارکت داشته باشند.

مسعود رنجبر در مورد طراحی آیتم‌های این برنامه توضیح داد: آیتم‌های برنامه در لوکیشن‌های مختلفی طراحی شده که معمولاً مردم در روزمره خود با آن‌ها سرکار دارند و شنیدن نکات اجتماعی و طنز برنامه از زبان این افراد همذات پنداری بهتری برای مخاطب ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: به طور مثال در کیوسک روزنامه فروشی ما فقط خبرهای مثبت و امیدوار کننده اعلام می‌کنیم و خبرهای انتقادی از زبان آرایشگر محل مطرح می‌شود. در کافی شاپ که آیتمی نوجوانانه است ایده‌های نو درباره موضوع برنامه مطرح می‌شود. و در بخش پارک نیز که یک بخش دخترانه است چند دختر پرانرژی از امیدها و انگیزه‌های خود برای آینده صحبت می‌کنند.

رنجبر با اشاره به اینکه «جوونی مجاز» با ریتم و تمپوی بالا، موسیقی‌های با نشاط و بخش‌های امیدآفرین لحظات جذابی برای مخاطبان عصرگاهی رادیو می‌آفریند، گفت: در این برنامه در بخش‌های طنز به موضوعات روز فضای مجازی، کارهای مُجاز برای تفریح جوانان و تشویق به تفکر در مورد خود پرداخته خواهد شد.

مدیر گروه تفریحات و ورزش رادیو جوان با اعلام اینکه آرزو جعفرپور پس از سال‌ها برای همراهی با مخاطبان گرم رادیو به رادیو جوان بازگشته است عنوان کرد: اجرای این برنامه به صورت هفتگی بر عهده آرزو جعفرپور و پیمان طالبی خواهد بود و همچنین عباس پیری و حامد مرادیان تهیه کنندگان این برنامه هستند.

«جوونی مجاز» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ به صورت زنده روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت.

انتهای خبر