تهران-جادوی هفت: فیلم سینمایی «رفقای گرمابه» با گویندگی ۱۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش پایگاه خبری جادوی هفت؛ این سینمایی در گونه کمدی محصول چین در سال ۲۰۲۰ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی کریم بیانی است. شیلا آژیر، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، علی اصغر نیک رضایی، ابوافضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، فاطمه صبا، بهروز علی محمدی، اسفندیار مهرتاش، حسین نورعلی و کریم بیانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: یک پسر جوان از یک خانواده ثروتمند برای تفریح، یک مرد را که در ماساژ تخصص دارد استخدام کرده اما پس از مدتی با بد رفتاری و توهین به غرور مرد فقیر ماساژور او را اخراج می‌کند. اندکی بعد پسر جوان هنگام فرود با چتر دچار مشکل شده و در مکانی ناشناخته سقوط می‌کند و دچار فراموشی می‌شود. در بیمارستان مرد فقیر ماساژور او را ملاقات می‌کند و از فراموشی او استفاده کرده و ادعا می‌کند برادر اوست و برای تلافی و کمک به خودش او را برای کار به حمام عمومیشان می‌برد.

فیلم داستانی بسیار آموزنده و انسانی دارد که در آن شخصی ثروتمند و مغرور در موقعیتی قرار می گیرد که انسان های فقیر تجربه می کنند و تجربه ی این نوع زندگی به تحول شخصیتی او و ادراکش از جهان دیگران منجر می شود. فیلم ساختی جذاب و قابل توجه هم دارد و یکی از پرفروش ترین فیلم ها در چین بوده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی نمایش، برای مخاطبان پخش شود.
انتهای خبر/
  • نویسنده : شهلا جباری